ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ 2ου ΓΕΛ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΤΕΛ ΡΟΔΟΠΗΣ

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε δημόσια το ΚΤΕΛ Ροδόπης για την ευγενική χορηγία της δωρεάν μεταφοράς των αθλητών – μαθητών και συγκεκριμένα, για το σχολείο μας, της Μαργαρίτη Βασιλικής στους Πανελλήνιους Αγώνες Κολύμβησης ΓΕΛ – ΕΠΑΛ 2025 στις 8 και 9 Μαΐου στη Λάρισα. Ευχαριστούμε από καρδιάς τη Διοίκηση του ΚΤΕΛ και ιδιαίτερα τον πρόεδρο της εταιρείας Αντώνη Νικολαΐδη. Η προσφορά τους επιβεβαίωσε την εταιρική κοινωνική ευθύνη του ΚΤΕΛ, αποτελώντας μια οικονομική ανακούφιση για τις οικογένειες των νεαρών αθλητών μας, ενώ παράλληλα συμβάλλει στην ανάπτυξη τοπικά του αθλήματος της Κολύμβησης.

Με τιμή
Καρακολίδης Παναγιώτης
Αναπλ. Δ/ντής 2ου ΓΕΛ Κομοτηνής

Comments are closed.