Τμήμα Β5 (β΄ τετράμηνο 2013-14)

Θέμα: Διαφήμιση και τεχνολογία.  Νέοι και επιρροή των διαφημίσεων στα κοινωνικά δίκτυα και στα κινητά.
Υπ. καθηγητής: Τσακιρούδης Δημήτριος
Σκοπός της έρευνας
Να ενημερωθούν οι μαθητές για τις ραγδαίες αλλαγές ως προς το πλήθος και το είδος των διαφημίσεων που μας κατακλύζουν σήμερα. Να ευαισθητοποιηθούν στον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζονται τα καταναλωτικά και τα κοινωνικά πρότυπα στις διαφημίσεις και να προβληματιστούν με τη στοχοποίηση των παιδιών ως νέων και μελλοντικών καταναλωτών.  Διερευνητικά ερωτήματα:
1. Οι θετικές επιδράσεις της διαφήμισης.
2. Τρόποι αντίστασης των μαθητών και του κοινωνικού τους περίγυρου απέναντι στις αρνητικές επιδράσεις της διαφήμισης.
3. Τρόποι δημιουργίας διαφημιστικών σποτ.