ΘΕΜΑ: Διατροφή και Υγεία στο σύγχρονο περιβάλλον
ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Κόγια Μαρία
ΥΛΙΚΟ: ProjectA2pptDoc, ProjectA2ppt
Οι μαθητές χωρίστηκαν σε πέντε ομάδες εργασίας.
Το θέμα χωρίστηκε σε πέντε επιμέρους ενότητες για καλύτερη επεξεργασία του: 1.Θρεπτικά συστατικά 2. Κατηγορίες τροφών 3. Διατροφικά μοντέλα στο παρόν και παρελθόν 4. Τρόποι παραγωγής τροφίμων 5. Διατροφικές διαταραχές
Για κάθε επιμέρους ενότητα, οι μαθητές διατύπωναν ερευνητικά ερωτήματα μέσα στην τάξη από τα οποία προκύπτανε συγκεκριμένα θέματα ανάπτυξης. Κατόπιν, τα θέματα ανάπτυξης κατανέμονταν στα μέλη της κάθε ομάδας για διερεύνηση.
Η διερεύνηση πραγματοποιήθηκε με τη χρήση διαφόρων πηγών, όπως του διαδικτύου και βιβλίων.
Επιπρόσθετα, στα πλαίσια της εργασίας οι μαθητές χρησιμοποίησαν ως ερευνητικά εργαλεία τη συνέντευξη και το ερωτηματολόγιο. Πήραν συνέντευξη από ένα διαιτολόγο και ένα γεωπόνο και συνέταξαν το δικό τους ερωτηματολόγιο, προκειμένου να διερευνήσουν τις διατροφικές συνήθειες των Ελλήνων.
Παράλληλα, δημιούργησαν και σχετικά με τη διατροφή τεχνήματα.
Για την εργασία αυτή εργάστηκαν οι παρακάτω μαθητές:
1. Αλή Εμρέ
2. Αλμπανίδου Σοφία
3. Βαλσαμίδου Βεργίνα
4. Βουλτσίδου Γεωργία
5. Γεωργιάδου Ελισάβετ ? Παρασκευή
6. Γιουσούφ Φουρκάν
7. Γκανούδη Χρύσα
8. Δανιηλίδου Ευαγγέλια
9. Διαμαντόπουλος Παναγιώτης
10. Ζιώγας Ορέστης
11. Θεοχαρης Ιωάννης
12. Ισμαήλ Μερβέ
13. Κοτζά Ιμπράμ Γκιζέμ
14. Κουτάβα Δήμητρα
15. Κουτσογιάννη Χρυσή
16. Λαζαρίδου Όλγα
17. Μαυρίδου Πετρίνα
18. Μπέκα Αγελλική – Άννα
19. Μηνοπούλου Σοφία
20. Οσμόν Μουσταφά
21. Σαλπιγγίδου Αθηνά